Rendelés, kiszállítás, visszaküldés

member

Rendelés:

A feltüntetett árak nem tartalmazzák a vámot illetve a magyar áfát.
Az Egyesült Királyság már nem az Európai Unió tagja, ezért új vámszabályok léptek életbe.
A változás egyik legközvetlenebb következménye, hogy 2021. január 1-től minden Nagy-Britanniából Magyarországra érkezett termék után Vámadó illetve Áfa fizetési kötelezettség merül fel, amit a vásárlónak kell megfizetni.
Ön megrendel egy Tiffany lámpát a web oldalon feltüntetett árért - ami nem tartalmazza a Vám illetve az Áfa összegét - és a cég ezt az összeget számlázza ki Önnnek. Ön a web lapon feltüntetett összeget fizeti ki a Tiffany lámpa értékesítőnek.
A cég felkéri a futárszolgálatot, hogy rendezze a csomagra fizetendő uniós importterheket.
Mivel a lámpa nem az Egyesült Királyságból „származik”, ezért Önnek vámot is kell fizetnie a csomag átvétele előtt. Ezután az importterhet kiszámlázza Önnek a vámhatóság vagy a szállítmányozó.
Honlapunkon Bankkártyás fizetés illet PayPal-al való fizetés lehetséges.
Ha banki átutalással szeretne fizetni akkor kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az info@tiffanylampak.hu email címen.
Az utánvétellel való fizetés nálunk sajnos nem elérhető!

Szállítás:

Minden megrendelt darabot, csomagolás és szállítás előtt átnézünk és duplán csomagoljuk, hogy tökéletes állapotban kerüljön Önhöz kiszállításra. Ha bármi probléma előfordulna a szállítás során, a helyreállítás költségei minket terhelnek, mert mi semi mast nem szeretnénk, csak 100%-ig elégedett vásárlókat.
A rendelést követően, fogunk küldeni Önnek egy rendelési számot, amely segítségével nyomon követheti a rendelését.
Olyan darabok, amelyek esetleg nincsenek készleten, 14 belül beszerezhetők ez a megrendelt lámpa márkájátòl függ.

Szállítás alatt bekövetkező rongálás:

Duplán csomagoljuk minden darabunkat, ezálltal nagyon kevés a szállítás során történő törés vagy bármi nemű kár, de ha bármi előfordul a szállítás során, azt az Ön kérésére kérdés nélkül a mi költségünkre kicseréljük.
A cseredarab a legrövidebb idő alatt lesz eljuttatva Önhöz.
Különös figyelmet fordítunk a szállítandó darabok kiszállítás előtti átvizsgálására és ha szükséges újracsomagolására, mert nekünk az a legfontosabb, hogy Ön 100%-ig elégedett legyen.

Csak azt kérjük, hogy szállításkor ellenőrizze le a megrendelt terméket és ha bármi sérülés történt szállításkor, akkor értesítsen bennünket. Önnek csak azt kell tennie, hogy a szállítást követő 2 napon belül tájékoztasson minket és küldjön nekünk egy képet.

Visszaküldés:

Azt szeretnénk, ha tökéletesen elégedett lenne a termékkel és ha bármilyen okból kifolyólag nem lenne elégedett, 30 napon belül ( a szállítási napot követően ) meggondolhatja magát és visszaküldheti a terméket.

A lámpák visszaküldésének feltétele, hogy az a tartozékaival együtt fel nem használtnak, sértetlennek és eredeti csomagolásban kell lennie. A feladott csomagban a lámpának, és szerelvényeinek épnek kell lennie. Ha a fent leírtaknak nem felel meg az áru, akkor az árát nem áll módunkban visszatéríteni. A vevő felelős az összes felmerült költség megtérítéséért pl.: szállítási költség.
Azokat a tételeket, amelyek nem felelnek meg ezeknek a kritériumoknak, nem vesszük figyelembe